Aktualności

 

25. urodziny Ariston w Polsce zmotywowały nas do wielkich zmian – nasz nowy system w My Ariston to innowacyjny
i całościowy koncept budowania rynku dla Was, Instalatorów!

slajderbaner do tekstu

Naszym celem jest zapewnienie Wam wsparcia na następujących płaszczyznach:

  • Usprawnienie Waszej pracy,
  • Pomaganie w pozyskiwaniu nowych zleceń,
  • Wspomaganie śledzenia terminów realizacji,
  • Tworzenie referencji.

Dzięki nowemu narzędziu automatyzacji zleceń, będziecie mogli otrzymywać na smartfony z aplikacją My Ariston
nowe zapytania ofertowe od konsumentów zainteresownaych zakupem pomp ciepła.

A ponieważ wiemy, że to duża zmiana, zadbaliśmy o to, by każdy z łatwością mógł dowiedzieć się wszystkiego
o tej nowości poprzez specjalnie przygotowaną instrukcję obsługi nowych ofert w aplikacji mobilnej My Ariston.

Dowiedz się jak pozyskać nowych klientów! Obejrzyj poniższy film instruktażowy tutaj >>

ZAPOZNAJ SIĘ Z MODUŁEM OFERT POMP NIMBUS >>


Zachęcamy do korzystania z aplikacji mobilnej My Ariston.
Aplikacja dostępna jest w Google Play oraz  w App Store.

iosandroid
Do aplikacji logujesz się tymi samymi danymi do logowania jak na stronie programu myariston.pl


Pamiętaj!

Najpierw pobierz aplikację mobilną, wchodząc do swojego sklepu z aplikacjami, wyszukasz ją po nazwie programu.
Następnie ZALOGUJ SIĘ do niego - to bardzo ważne - bez aplikacji na telefonie i bez zalogowania się nie otrzymasz
ofert na instalacje pomp!

Jeśli zapomniałeś danych do logowania możesz je przypomnieć za pomocą strony lub poprzez kontakt z Infolinią Programu.

Jesli nie masz jeszcze konta w Programie My Ariston zarejestruj się tutaj >>>


W razie dodatkowych pytań skontaktuj się ze swoim Przedstawicielem Ariston.

Możesz też pisać bezpośrednio do nas na adres email: info@myariston.pl

KONTAKT

Infolinia (poniedziałek - piątek / 9:00 - 17:00)
Telefon: 500 171 472 
E-mail: info@ariston-oneteam.pl