25. urodziny Ariston w Polsce zmotywowały nas do wielkich zmian – nasz nowy system w My Ariston to innowacyjny
i całościowy koncept budowania rynku dla Was, Instalatorów!
Naszym celem jest zapewnienie Wam wsparcia na następujących płaszczyznach:
- Usprawnienie Waszej pracy,
- Pomaganie w pozyskiwaniu nowych zleceń,
- Wspomaganie śledzenia terminów realizacji,
- Tworzenie referencji.
Dzięki nowemu narzędziu automatyzacji zleceń, będziecie mogli otrzymywać na smartfony z aplikacją My Ariston
nowe zapytania ofertowe od konsumentów zainteresownaych zakupem pomp ciepła.
A ponieważ wiemy, że to duża zmiana, zadbaliśmy o to, by każdy z łatwością mógł dowiedzieć się wszystkiego
o tej nowości poprzez specjalnie przygotowaną instrukcję obsługi nowych ofert w aplikacji mobilnej My Ariston.
Dowiedz się jak pozyskać nowych klientów! Obejrzyj poniższy film instruktażowy tutaj >>
ZAPOZNAJ SIĘ Z MODUŁEM OFERT POMP NIMBUS >>
Zachęcamy do korzystania z aplikacji mobilnej My Ariston.
Aplikacja dostępna jest w Google Play oraz w App Store.
Do aplikacji logujesz się tymi samymi danymi do logowania jak na stronie programu myariston.pl
Pamiętaj!
Najpierw pobierz aplikację mobilną, wchodząc do swojego sklepu z aplikacjami, wyszukasz ją po nazwie programu.
Następnie ZALOGUJ SIĘ do niego - to bardzo ważne - bez aplikacji na telefonie i bez zalogowania się nie otrzymasz
ofert na instalacje pomp!
Jeśli zapomniałeś danych do logowania możesz je przypomnieć za pomocą strony lub poprzez kontakt z Infolinią Programu.
Jesli nie masz jeszcze konta w Programie My Ariston zarejestruj się tutaj >>>
W razie dodatkowych pytań skontaktuj się ze swoim Przedstawicielem Ariston.
Możesz też pisać bezpośrednio do nas na adres email: info@myariston.pl